Ogłoszenie
o zamówieniu UG-ZP-271.8.2014
Wójt
Gminy Młodzieszyn ogłasza przetarg nieograniczony na
PROGRAM
KOMPLEKSOWEJ OCHRONY UBEZPIECZENIOWEJ MAJĄTKU, NASTĘPSTW NIESZCZĘŚLIWYCH
WYPADKÓW I ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ DLA GMINY MŁODZIESZYN I JEJ JEDNOSTEK
ORGANIZACYJNYCH SAMODZIELNIE FUNKCJONUJĄCYCH NA LATA 2015 - 2017
Numer
ogłoszenia w BZP: 374266 - 2014;
data zamieszczenia: 13.11.2014
OGŁOSZENIE
O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Młodzieszyn, ul.
Wyszogrodzka 25, 96-512 Młodzieszyn, woj. mazowieckie, tel. 46 8641750,
8641760, faks 46 8641765.
·
Adres strony
internetowej zamawiającego: ugmlodzieszyn.bip.org.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja
samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PROGRAM
KOMPLEKSOWEJ OCHRONY UBEZPIECZENIOWEJ MAJĄTKU, NASTĘPSTW NIESZCZĘŚLIWYCH
WYPADKÓW I ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ DLA GMINY MŁODZIESZYN I JEJ JEDNOSTEK
ORGANIZACYJNYCH SAMODZIELNIE FUNKCJONUJĄCYCH NA LATA 2015 - 2017.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub
zakresu zamówienia: 1. Zakres i przedmiot zamówienia obejmuje: a.
Ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk /all risk/ b. Ubezpieczenie mienia od
kradzieży z włamaniem i rabunku, c. Ubezpieczenie gotówki w transporcie na
terenie kraju d. Ubezpieczenie szyb i innych przedmiotów szklanych od
stłuczenia, e. Ubezpieczenie sprzętu i wyposażenia strażackiego, f.
Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków g. Ubezpieczenie sprzętu
elektronicznego od wszystkich ryzyk /all risk/ h. Ubezpieczenie
odpowiedzialności cywilnej, i. Ubezpieczenia komunikacyjne /OC, AC, NNW, ASS/..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień
uzupełniających:
·
Określenie przedmiotu
oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
·
1. Zamawiający przewiduje możliwość
udzielenia zamówień uzupełniających w trybie z wolnej ręki, których wartość nie
przekroczy 50% wartości zamówienia podstawowego, na zasadach określonych w art.
67 ust. 1 pkt 6 Ustawy - Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 907
z późn. zm.) w przypadku: a. zakupu składników majątkowych w okresie między
zebraniem danych do niniejszego zamówienia a rozpoczęciem okresu ubezpieczenia,
b. nabycia składników majątkowych w okresie trwania umowy z Wykonawcą, c.
zaistnienia potrzeby rozszerzenia zakresu ochrony ubezpieczenia wynikającej z
innych przyczyn niż wyżej wymienione. 2. Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie
zgodnie z niniejszym SIWZ zobowiązany jest do stosowania w zamówieniach
uzupełniających stawek nie wyższych niż określonych w SIWZ z uwzględnieniem
czasookresu faktycznie udzielanej ochrony wg systemu pro rata temporis za każdy
dzień.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.50.00-8,
66.51.50.00-3, 66.51.51.00-4, 66.51.54.00-7, 66.51.60.00-0, 66.51.61.00-1,
66.51.21.00-3, 66.51.41.10-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak,
liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres
w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM,
EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
·
Informacja na temat
wadium: Zamawiający nie wymaga od Wykonawców wnoszenia
wadium..
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS
SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
·
III.3.1) Uprawnienia do
wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa
nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o
posiadania uprawnień do wykonywania
określonej działalności lub czynności jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek
ich posiadania tj. posiadania zezwolenia Ministra Finansów lub właściwego
Organu Nadzoru na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej w zakresie
ubezpieczeń objętych zamówieniem lub potwierdzenie wydane przez właściwy Organ
Nadzoru o posiadaniu uprawnień do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej
albo odpowiednie zezwolenie na wykonywanie tej działalności w zakresie
ubezpieczeń objętych zamówieniem w państwie, w którym ma swoją siedzibę lub
potwierdzenie wydane przez właściwy Organ Nadzoru o posiadaniu uprawnień do
prowadzenia działalności ubezpieczeniowej na terytorium Rzeczypospolitej
Polskiej.Ocena spełnienia ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą
spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i
oświadczeniach załączonych do niniejszego SIWZ. Z załączonych dokumentów i ich
treści musi jednoznacznie wynikać że w/w warunki Wykonawca spełnia.
·
III.3.2) Wiedza i
doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o
na podstawie złożonego oświadczenia
zgodnego z załącznikiem nr 2
·
III.3.3) Potencjał
techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o
na podstawie złożonego oświadczenia
zgodnego z załącznikiem nr 2
·
III.3.4) Osoby zdolne do
wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o
na podstawie złożonego oświadczenia
zgodnego z załącznikiem nr 2
·
III.3.5) Sytuacja
ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o
na podstawie złożonego oświadczenia
zgodnego z załącznikiem nr 2
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH,
JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW
UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST.
1 USTAWY
·
III.4.1) W zakresie
wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1
ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy
przedłożyć:
·
potwierdzenie posiadania uprawnień do
wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa
nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub
licencje;
·
III.4.2) W zakresie
potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy,
należy przedłożyć:
·
oświadczenie o braku podstaw do
wykluczenia;
·
aktualny odpis z właściwego rejestru lub z
centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne
przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku
podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania
ofert;
·
wykonawca powołujący się przy wykazywaniu
spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które
będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty
dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt
III.4.2.
·
III.4.3) Dokumenty
podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma
siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
·
nie otwarto jego likwidacji ani nie
ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem
terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o
udzielenie zamówienia albo składania ofert;
·
III.4.4) Dokumenty
dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
·
lista podmiotów należących do tej samej
grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie
konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy
kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE
OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM
WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty
budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy
przedłożyć:
W celu potwierdzenia, że oferowane usługi
odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca załączy do
oferty Ogólne Warunki Ubezpieczenia lub Szczególne Warunki Ubezpieczenia dla
każdego rodzaju ubezpieczeń, które będą miały zastosowanie do przedmiotu
zamówienia.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt
III.5)
Wykonawca powołujący się przy wykazaniu spełniania
warunków udziału w postępowaniu na potencjale innych podmiotów, które będą
brały udział w realizacji części zamówienia, jest zobowiązany udowodnić
Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji
zamówienia, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie innych
podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania
z nich przy wykonywaniu zamówienia. 1. Oryginał lub kopię pełnomocnictwa. 1)
dla osoby osób podpisującej cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu
Wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z
innych dokumentów do niej załączonych (np. aktualne zaświadczenie o wpisie do
ewidencji działalności gospodarczej, odpis z właściwego rejestru). 2) dla
ustanowionego pełnomocnika, do reprezentowania w postępowaniu albo do
reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy - dotyczy wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia. Zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo
Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.)wykonawcy
ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia zobowiązani są do ustanowienia
pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego
zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Wymagana jest
forma, rodzaj i zakres pełnomocnictwa właściwy do poszczególnych czynności. W
przypadku złożenia kopii pełnomocnictwa, musi być ona potwierdzona za zgodność
z oryginałem notarialnie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg
nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: kryteria
w załaczniku.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej
umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru
wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie
warunków zmian
Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia
zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty stanowiącej podstawę wyboru
Wykonawcy w zakresie: a. zmian dotyczących terminów płatności, liczby rat
składki, b. zmian wysokości składki lub rat składki w przypadku zmian sum
ubezpieczenia spowodowanych zakupami, zmianami wartości majątku w okresie
trwania niniejszej umowy, c. zmian dotyczących liczby jednostek organizacyjnych
Zamawiającego i ich formy prawnej na skutek przekształceń, połączeń ,
likwidacji bądź powstawania nowych jednostek organizacyjnych, d. zmian zakresu
ubezpieczenia wynikająca ze zmian przepisów prawnych. e. zmian w zakresie
ochrony ubezpieczeniowej na skutek powstania zapotrzebowania na nowe ryzyka,
zmiany bądź rozszerzenia zakresu działania Zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres
strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków
zamówienia: www.ugmlodzieszyn.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Młodzieszyn.
ul. Wyszogrodzka 25.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu lub ofert: 27.11.2014 godzina
12:00, miejsce: 96-512 Młodzieszyn, ul. Wyszogrodzka 25, sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres
w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące
finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: .
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania
o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z
budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy
udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym
Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części
zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: UBEZPIECZENIA
MAJĄTKU, NASTĘPSTW NIESZCZĘŚLIWYCH WYPADKÓW I ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ.
·
1) Krótki opis ze
wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ubezpieczenie majątku,
następstw nieszczęśliwych wypadków i odpowiedzialności cywilnej.
·
2) Wspólny Słownik
Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8, 66.51.50.00-3, 66.51.51.00-4,
66.51.54.00-7, 66.51.60.00-0.
·
3) Czas trwania lub
termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
·
4) Kryteria oceny ofert: cena
oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
o
1. Cena - 80
o
2. klauzule fakultatywne - 20
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: UBEZPIECZENIA
KOMUNIKACYJNE.
·
1) Krótki opis ze
wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ubezpieczenia
komunikacyjne.
·
2) Wspólny Słownik
Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8, 66.51.61.00-1, 66.51.21.00-3,
66.51.41.10-0.
·
3) Czas trwania lub
termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
·
4) Kryteria oceny ofert: cena
oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
o
1. Cena - 90
o
2. klauzule fakultatywne - 10
siwz.doczalacznik_nr_1_program_ochrony.doczalacznik_nr_2_ubezpieczenia.doc
zalacznik_nr_3_ubezpieczenia.doc
zalacznik_nr_4_ubezpieczenia.doc
zalacznik_nr_5_fprmularz_oferta_ubezpieczenia.doczalacznik_nr_6_formularz_cenowy_dla_czesci_01.doczalacznik_nr_7_formularz_cenowy_dla_czesci_02.xlszalacznik_nr_8_formularz_klauzul_fakultatywnych_dla_czesci_01.doczalacznik_nr_9_projekt_umowy_generalnej_czesc_01.doczalacznik_nr_10_projekt_umowy_generalnej_czesc_02.doczalacznik_nr_11_wykaz_pojazdow.xlszalacznik_nr_12_formularz_klauzul_fakultatywnych_dla_czesci_02.doczalacznik_nr_13_szkodowosc_w_ubezpieczeniach_komunikacyjnych.pdf