Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Młodzieszyn , ul. Wyszogrodzka 25, 96-512 Młodzieszyn, woj. mazowieckie, tel. 046 8641750, 8641760, faks 046 8641765.
· Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugmlodzieszyn.bip.org.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi gminnej Juliopol-Adamowa Góra-Altanka -Sochaczew.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa obejmuje między innymi Parametry techniczne drogi na odc. dł. 2,421,00 km: Szerokość jezdni 6,00m; szerokość pobocza 1,00 m; 5 cm - warstwa ścieralna: beton asfaltowy 6 cm - warstwa wiążąca: beton asfaltowy 7 cm - podbudowa zasadnicza z beton asfaltowy 20cm- podbudowa z kruszywa łamanego 0,75 m - utwardzone pobocze z destruktu lub z klińca Parametry techniczne drogi na odc. Od 2,421,00 km do 4,743 km : szerokość jezdni 6,00 i 5,00 m , Szerokość pobocza 0,75 m, I. - droga na odcinku w miejscu nakładki + poszerzenie o pikietażu od 2,421,00 m do 4,366,89 m 4cm - warstwa ścieralna: beton asfaltowy 5cm - warstwa wyrównawczo-wiążąca: beton asfaltowy 5cm - warstwa wyrównawcza z klińca Pobocze 10 cm - utwardzone pobocze z destruktu bitumicznego lub z klińca II.- droga na odcinku w miejscu nakładki od 4,366 km do 4,743 km 4cm - warstwa ścieralna: beton asfaltowy Pobocze 10 cm - utwardzone pobocze z destruktu bitumicznego lub z klińca Przy prawej krawędzi jezdni zostanie namalowana linia krawędziowa Zostaną również wydzielone dwa miejsca na przystanek autobusowy linią przystankową Parametry techniczne drogi na odc. Od 4,743km. do 5,197,00 km: Szerokość jezdni 5,00 m i 6,00m; szerokość pobocza 0,75 m; szerokość chodnika 2,00m; szerokość ścieżki pieszo-rowerowej 2,50m ; Konstrukcja elementów drogi: I. - droga 4cm - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego - pobocze 15cm - pobocze z klińca Konstrukcja elementów drogi pełna podbudowa: 4cm - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego 6cm - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego 7cm - podbudowa: beton asfaltowy 20cm - podbudowa z kruszywa łamanego 20cm - warstwa odcinająca z piasku średnioziarnistego po zagęszczeniu Konstrukcja chodnika, ścieżki pieszo-rowerowej 6 cm- warstwa ścieralna z kostki betonowej brukowej wibroprasowanej 4 cm- podsypka cementowo-piaskowa 15 cm- warstwa odcinająca z piasku 10 cm Konstrukcja zjazdów 8 cm- warstwa ścieralna z kostki betonowej brukowej wibroprasowanej 4 cm- podsypka cementowo-piaskowa 15 cm- podbudowa pomocnicza z kruszywa łamanego, 10 cm - warstwa odcinająca z piasku Dodatkowo w ramach projektu na mocy porozumienia z dnia 24 lutego 2011 roku pomiedzy Gminą Młodzieszyn z Zakładem Wodociągów i Kanalizacji w Sochaczewie zostanie wykonana -Budowa sieci wodociągowej rozdzielczej w Sochaczewie , ul. Batalionów Chłopskich- o dł. 317,50 mb fi 110 mm wraz z przyłączem wodociągowym na odcinku od 4+743km. do 5+197,00 km ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8, 45.11.12.00-0, 45.23.24.52-5, 45.23.31.40-2, 45.23.31.61-5, 45.23.32.92-2, 45.00.00.00-7, 45.23.13.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości 60 000,00- PLN (słownie złotych: sześćdziesiąt tysięcy złotych). Wadium może być wniesione (w zależności od wyboru Oferenta) w następujących formach: a) pieniądzu, wpłaconym na konto: nr 18 9283 0006 0028 0011 2000 0020 b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości( Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn.zm.).
III.2) ZALICZKI
· Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
· III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunku należy przedłożyć oświadczenie o możliwości pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania w branży drogowej jak i sanitarnej - dotyczy przebudowy sieci wodociągowej w ulicy Batalionów Chłopskich w Sochaczewie ( minimum 24 mc czynnej działalności). - w przypadku ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców przedmiotowe dokumenty mogą być dołączone do oferty w imieniu wszystkich konsorcjantów (wspólnie).
· III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej po 2 zadania inwestycyjne o zakresie i złożoności porównywalnym z przedmiotem zamówienia dla każdej z branż: - w branży drogowej o wartości nie mniejszej łącznie niż 5 000 000,00 zł w roku kalendarzowym 1 zadanie i na potwierdzenie tego przedstawi dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. - w branży sanitarnej o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł w roku kalendarzowym 1 zadanie i na potwierdzenie tego przedstawi dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie - w przypadku ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców przedmiotowe dokumenty mogą być dołączone do oferty w imieniu wszystkich konsorcjantów (wspólnie).
· III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Oświadczenia na temat wysokości średniego rocznego zatrudnienia oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie
· III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową, w kwocie co najmniej 3 500 000 PLN na całość projektu
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
· III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
· wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
· oświadczenie na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy usług lub robót budowlanych oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie
· wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
· oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
· sprawozdanie finansowe w całości, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inny dokument określający obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 1 rok obrotowy
· informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
· opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
· Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
· III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
· oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
· aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
· aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
· aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
· aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
· aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
· III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
· nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
· nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
· nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
· III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje zmianę warunków umowy zgodnie z zapisami Istotnych postanowień umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ugmlodzieszyn.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba zamawiajacego - Urząd Gminy Młodzieszyn, 96-512 Młodzieszyn ul. Wyszogrodzka25.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.03.2011 godzina 09:00, miejsce: siedziba zamawiajacego - Urząd Gminy Młodzieszyn, 96-512 Młodzieszyn ul. Wyszogrodzka25 , sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
siwz-_przebudowa_drogi_juliopol-adamowa_gora-altanka-sochaczew.doc
przedmiar-juliopol_-_adamowa_gora.pdf
przedmiar_adamowa_gora_-_altanka.pdf
przedmiar-sochaczew.doc
przedmiar_-_wodociag_-_ul_batalionow_chlopskich.pdf
opis_do_projektu_zagospodarowania.doc
opis_techniczny.doc
plan_zagospodarowania_terenu1.pdf
plan_zagospodarowania_terenu2.pdf
plan_zagospodarowania_terenu-1-1.pdf
przekroj_podluzny-juliopol.pdf
przekroj_konstrukcyjny1-juliopol.pdf
przekroj_konstrukcyjny2-juliopol.pdf
przekroj_konstrukcyjny3-juliopol.pdf
przekroj_konstrukcyjny4-juliopol.pdf
przekroj_konstrukcyjny5-juliopol.pdf
przekroj_konstrukcyjny-juliopol.pdf
opis_do_projektu_zagospodarowania-altanka.doc
opis_techniczny-altanka.doc
plan_zagospodarowania_terenu1-altanka.pdf
plan_zagospodarowania_terenu-altanka.pdf
plan_zagospodarowania_terenu2-altanka.pdf
przekroj_konstrukcyjny-altanka.pdf
przekroj_konstrukcyjny1-altanka.pdf
przekroj_konstrukcyjny2-altanka.pdf
przekroj_konstrukcyjny3-altanka.pdf
przekroj_konstrukcyjny4-altanka.pdf
przekroj_konstrukcyjny5-altanka.pdf
projekt_zagospodarowania_terenu-sochaczew.pdf
przekroj_konstrukcyjny1-sochaczew.pdf
przekroj_konstrukcyjny2-sochaczew.pdf
przekroj_konstrukcyjny3-sochaczew.pdf
przekroj_konstrukcyjny4-sochaczew.pdf
przekroj_konstrukcyjny5-sochaczew.pdf
przekroj_konstrukcyjny6-sochaczew.pdf
przekroj_konstrukcyjny7-sochaczew.pdf
przekroj_konstrukcyjny-sochaczew.pdf
przekroj_podluzny-sochaczew.pdf
opis_do_projektu_zagospodarowania-sochaczew.doc
opis_do_projektu_zagospodarowania-sochaczew.doc
opis_techniczny__organizacja_ruchu-sochaczew.doc
projekt_stalej_organizacji_ruchu-sochaczew.pdf
profil_wodociagu-_schemat_wezlow.pdf
zabezpiecz_kabla_energet-wodociag.pdf
zabezpiecz_kabla_telekom-wodociag.pdf
str1.jpg
str18.jpg
str19.jpg
str20.jpg
str21.jpg