Młodzieszyn:
Budowa kanalizacji sanitarnej w Młodzieszynie III etap
Numer ogłoszenia: 134920 - 2013; data zamieszczenia: 05.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie
ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie
dotyczy: zamówienia
publicznego.
SEKCJA I:
ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA
I ADRES: Gmina
Młodzieszyn , ul. Wyszogrodzka 25, 96-512 Młodzieszyn, woj. mazowieckie, tel.
046 8641750, 8641760, faks 046 8641765.
- Adres strony internetowej
zamawiającego:
www.ugmlodzieszyn.bip.org.pl
I. 2) RODZAJ
ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.
SEKCJA II:
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1)
OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1)
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kanalizacji sanitarnej w Młodzieszynie III
etap.
II.1.2)
Rodzaj zamówienia: roboty
budowlane.
II.1.4)
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I etap - 30.10.2013 roku -
instalacja kanalizacji sanitarnej obejmująca wykonanie instalacji do
istniejącej zlewni oraz do zlewni nr 1 II etap - 30.10.2014 roku - instalacja
kanalizacji sanitarnej obejmująca zlewnie nr 2 i 3 , sieć kanalizacji
sanitarnej ciśnieniowej z odgałęzieniami i przydomowymi przepompowniami ścieków
oraz przejście pod drogą krajową nr 50.
II.1.6)
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.00.00.00-8, 45.23.00.00-8,
45.23.10.00-5.
II.1.7) Czy
dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy
dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS
TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2014.
SEKCJA III:
INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1)
WADIUM
Informacja
na temat wadium: Oferta
powinna być zabezpieczona wadium w wysokości 60 000,00 PLN słownie złotych:
sześćdziesiąt tysięcy złotych Wadium może być wniesione w zależności od wyboru
Oferenta w następujących formach: a.pieniądzu, wpłaconym na konto: Bank
Spółdzielczy w Młodzieszynie nr 18 9283 0006 0028 0011 2000 0020 b.poręczeniach
bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym
że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c.gwarancjach bankowych,
d.gwarancjach ubezpieczeniowych, e.poręczeniach udzielanych przez podmioty, o
których mowa w art. 6 b ust 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o
utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości( Dz. U. Nr 109, poz.
1158, z późn.zm.). Kopie ww form wadium powinny być załączone w ofercie i
potwierdzone za zgodność z oryginałem. Oryginał powinien być złożony u
Zamawiającego w oddzielnej kopercie z zaznaczeniem wadium do przetargu, należy
podać nazwę i numer postępowania. Wykonawca, którego oferta nie będzie
zabezpieczona wskazaną formą i wysokością wadium, w tym również na przedłużony
okres związania ofertą lub nie zgodzi się na przedłużenie okresu związania
ofertą zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania Termin wnoszenia
wadium upływa w dniu 19.04.2013 r. o godz. 09.30, przy czym w przypadku
wnoszenia wadium w pieniądzu decyduje data i godzina wpływu kwoty na rachunek
Zamawiającego. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po
wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem
wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z
zastrzeżeniem ust.8.10 Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako
najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w
sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego
wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. Zamawiający zwróci wadium
niezwłocznie na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu
składnia ofert. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę,
któremu zwrócono wadium jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania
jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w
terminie określonym przez Zamawiającego. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu
Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego,
na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku
oraz prowizję bankową za przelew pieniędzy na rachunek Oferenta. Zamawiający
zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o
którym mowa w art. 26 ust 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o
których mowa w art. 25 ust 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni,
że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Oferent, którego oferta
zostanie wybrana utraci wadium na rzecz Zamawiającego w przypadku, gdy:
a.odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b.odmówi
wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy c.zawarcie umowy stanie
się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
III.2)
ZALICZKI
III.3)
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA
TYCH WARUNKÓW
- III. 3.1) Uprawnienia do
wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa
nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Warunek ten zostanie
spełniony, jeżeli Wykonawca złoży Oświadczenie z art. 22 ust.1 W
przypadku ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch
lub więcej Wykonawców przedmiotowe dokumenty mogą być dołączone do oferty
w imieniu wszystkich konsorcjantów (wspólnie).
- III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Warunek ten zostanie
spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 5 lat przed
upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności
jest krótszy, w tym okresie, wykonał co najmniej 2 roboty budowlane
polegającą na budowie instalacji kanalizacji sanitarnej o podobnej
wielkości i wartości. W przypadku ubiegania się o udzielenie niniejszego
zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców przedmiotowe dokumenty mogą
być dołączone do oferty w imieniu wszystkich konsorcjantów (wspólnie).
- III.3.4) Osoby zdolne do
wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Warunek ten zostanie spełniony
jeżeli Oferent wykaże (oświadczenie), iż dysponuje osobami legitymującymi
się następującymi uprawnieniami: a) przynajmniej jedną osobą posiadającą
aktualne uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności
sanitatrnej, zgodnie z obowiązującym prawem budowlanym lub odpowiadające
im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie
wcześniej obowiązujących przepisów;
III.4)
INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W
CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ
NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W
zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art.
22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w
postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie
posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności,
jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności
koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz
robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem
terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym
okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania
oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót,
określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz
wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i
prawidłowo ukończone;
- wykaz
wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również
wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat
przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat
wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały
wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane
należycie;
- wykaz
osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności
odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie
robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji
zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania
zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz
informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie,
że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają
wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich
uprawnień;
- informację
banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą
wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy,
wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania
ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o
udzielenie zamówienia;
- opłaconą
polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że
wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca
powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o
których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów
przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie
dysponował wykonawca:
- informację
banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej
wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego
podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu
składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia;
- opłaconą
polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny
podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W
zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1
ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie
o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o
działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do
rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w
oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6
miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne
zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że
wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał
przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych
płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -
wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania
wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia
albo składania ofert;
- aktualne
zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy
Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie
zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub
potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub
rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania
decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed
upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną
informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24
ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną
informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24
ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem
terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o
udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną
informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24
ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca
powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu
na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części
zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie
wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3)
Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli
wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej
Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1)
dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
potwierdzający, że:
- nie
otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
składania ofert;
- nie
zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i
zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub
rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania
decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed
upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie
orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie
do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie
właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo
zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art.
24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem
terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o
udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- zaświadczenie
właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo
zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art.
24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy
przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.4)
Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista
podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z
dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo
informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE
DOKUMENTY
Inne
dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Zestawienie
robót do wykonania 2.Formularz ofertowy 3.Zaparafowane istotne postanowienia
umowy oraz wzór umowy wraz z załącznikami do niej . 4.Kosztorysy ofertowe
uproszczone oddzielnie do każdej branży (wymagane) 5.Wykaz stawek i narzutów
6.Harmonogram rzeczowo finansowy realizacji zadania, który powinien obejmować
wykonanie wszystkich elementów budowy określonych w S.I.W.Z., przy
uwzględnieniu wszystkich osób i podmiotów zaangażowanych w realizację zadania w
czasie określonym przez Zamawiającego tj. Wykonawca musi zadeklarować wykonanie
robót nie później niż do 30.10.2014 r. oraz przewidywane płatności (uwzględniając
warunki umowy przepływy finansowe w układzie miesięcznym dla całego czasu
trwania umowy. Przed podpisaniem umowy harmonogram będzie podlegał akceptacji
przez Zamawiającego. 7. Dowód wniesienia wadium
SEKCJA IV:
PROCEDURA
IV.1) TRYB
UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb
udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2)
KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1)
Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA
UMOWY
przewiduje
się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na
podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne
zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający
zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość
dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na
podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej
jednej z okoliczności wymienionych poniżej: Zmiana Czasu na Ukończenie Robót
Zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi w szczególności: a) klęski
żywiołowe; b) warunki atmosferyczne odbiegające od typowych, uniemożliwiające
prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie
odbiorów; Zmiany spowodowane nieprzewidzianymi w SIWZ warunkami geologicznymi,
archeologicznymi lub terenowymi, w szczególności: a) niewypały i niewybuchy; b)
wykopaliska archeologiczne; c) odmienne od przyjętych w dokumentacji
projektowej warunki geologiczne; d) odmienne od przyjętych w dokumentacji
projektowej warunki terenowe, w szczególności istnienie niezinwentaryzowanych lub
błędnie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych, wystąpienie wód gruntowych o
ile nie przewidywała ich wystąpienia dokumentacja techniczna itp. Zmiany będące
następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności: a)
zmiana terminu wykonania umowy w przypadku nie wprowadzenia Wykonawcy na teren
budowy w umownym terminie b)wstrzymanie robót przez Zamawiającego; c)
konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej
lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót; Zmiany będące
następstwem działania organów administracji i innych podmiotów o kompetencjach
zbliżonych do organów administracji w szczególności eksploatatorów
infrastruktury oraz właścicieli gruntów pod inwestycję, w szczególności: a)
przekroczenie zakreślonych przez prawo lub regulaminy, a jeśli takich regulacji
nie ma - typowych w danych okolicznościach, terminów wydawania przez organy
administracji lub inne podmioty decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp.; b) odmowa
wydania przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji,
zezwoleń, uzgodnień z przyczyn niezawinionych przez wykonawcę, w tym odmowa
udostępnienia przez właścicieli nieruchomości do celów realizacji inwestycji;
Inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujące
niemożliwością prowadzenia prac lub wykonywania innych czynności przewidzianych
Kontraktem; W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych
termin Czasu Ukończenia Robót może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny
do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak
niż o okres trwania tych okoliczności.
IV.4)
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej,
na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.ugmlodzieszyn.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Gminy Młodzieszyn 96-512 Młodzieszyn ul. Wyszogrodzka 25 pokój nr 15.
IV.4.4)
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.04.2013 godzina 09:30, miejsce:
Urząd Gminy Młodzieszyn 96-512 Młodzieszyn ul. Wyszogrodzka 25 sekretariat.
IV.4.5)
Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy
przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku
nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz
niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa
członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być
przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
siwz_-_kanalizacja_mlodzieszyn_iii_etap.docinformacje_uzupelniajace_do_dokumentacji_przetargowej.pdfprzedmiar_robot_nr_1-2012.pdfprzedmiar_robot_nr_2-2012.pdfprzedmiar_robot_nr_3-2012.pdfspecyfikacja_techniczna.pdfProjekt kanalizacji III etap bez drogi krajowej - 2009
strona_tyt.pdfspis_tresci.pdfCzęść A
i_proj._zagospodarowania_dzialek.pdfii._projket_technologiczny.pdfiii._plan__bezpieczenstwa.pdfzestwienie_przepompowni.pdfmapa_ppi.pdfppi.pdfpp1.pdfmapa_ppii.pdfppii.pdfpp2.pdfmapa_ppiii.pdfppiii.pdfpp3__2kw.pdfCzęść C
rys_nr_1.pdfrys_nr_2.pdfrys_nr_3.pdfrys_nr_4.pdfrys_nr_5.pdfrys_nr_6.pdfrys_nr_7.pdfrys_nr_8.pdfrys_nr_9.pdfrys_nr_10.pdfrys_nr_11.pdfrys_nr_12.pdfrys_nr_13.pdfrys_nr_14.pdfrys_nr_15.pdfrys_nr_16.pdfrys_nr_17.pdfrys_nr_18.pdfrys_nr_19.pdfrys_nr_20.pdfrys_nr_21.pdfrys_nr_22.pdfrys_nr_23.pdfrys_nr_24.pdfrys_nr_25.pdfrys_nr_26.pdfrys_nr_27.pdfrys_nr_28.pdfrys_nr_29.pdfrys_nr_30.pdfProjekt kanalizacji ciśnieniowej
strona_ty.pdfspis_tresci_do_opisu.pdfi._proj._zagospodarowaniq.pdfii._proj._technologiczny.pdfiii._plan_bioz.pdfws830e-mts40.pdfspecyfikacja.pdfspecyfikacja_polska_ws_900.pdfmts40_39-pp18-6-17.pdfmts40_27-3-400_pp16-2.pdfdtr-ka_przydomowa.pdfrys_nr_1-1.pdfrys_nr_2-1.pdfrys_nr_3-1.pdfrys_nr_4-1.pdfrys_nr_5-1.pdfrys_nr_6-1.pdfrys_nr_7-1.pdfrys_nr_8-1.pdfrys_nr_9-1.pdfrys_nr_10-1.pdfrys_nr_11-1.pdfrys_nr_12-1.pdfrys_nr_13-1.pdfrys_nr_14-1.pdfrys_nr_15-1.pdfrys_nr_16-1.pdfProjekt przejścia pod drogą krajową
str._tytulowa.pdfspis_tresci-1.pdfCzęść A
spis_tresci_do_a.pdf1._opis_tech_a.pdf1a.pdf2a.pdf3a.pdf4a.pdf5a.pdf6a.pdf7a.pdfCzęść B
spis_tresci_do_b.pdf1._opis_tech_b.pdf1b.pdf2b.pdf3b.pdf4b.pdf5b.pdf6b.pdf7b.pdf8b.pdf9b.pdfProjekt zamienny do kanalizacji III etap -2010
str._tytulowa-2.pdfspis_tresci-2.pdfiii._informacja_planu_bioz-2.pdfrys_nr_1-2.pdfrys_nr_2-2.pdfrys_nr_3-2.pdfrys_nr_4-2.pdfrys_nr_5-2.pdfrys_nr_6-2.pdf rys_nr_7-2.pdfPrzepompownia PP1 i PP2-przyłącze energetyczne
plan_zagospodarowania_ppi.pdfplan_zagospodarowania_ppii.pdfproj._przylacza_energetyczne_ppi_i_ppii.pdfPrzepompownia PP3 - przyłącze energetyczne
plan_zagospodarowania_terenu_ppiii.pdfprojekt_ppiii.pdf